با ما ارتباط برقرار کن

ترفند موبایل

معرفی ابزار های بیشتر تحت حساب Creator Account اینستاگرام

معرفی ابزار های حرفه ای بیش تر تحت حساب Creator Account اینستاگرام

حساب

حساب Creator Account از جدیدترین نوع پروفایل های کاربری اینستاگرام است که به زودی امکان ایجاد و استفاده از این فراهم خواهد شد.پروفایل Creator Account همچون بیزینس پروفایل های کنونی، ابزارهای کنترلی زیادی در اختیار ادمین صفحه ها قرار می دهد.

اینستاگرام قصد دارد ابزارهای پیشرفته تر و قدرتمندتری را در اختیار صفحه های دارای دنبال کنندگان زیاد قرار بدهد.آنها با استفاده از قابلیت های جدید می توانند به اطلاعات بیش تر و جامع تری درباره فالوورهای خود و همچنین نحوه بازدید از پست هایشان دست پیدا کنند.

این ابزار ها تحت عنوان کریتور اکانت یا اکانت سازنده (Creator Account) قابل استفاده خواهند بود.البته استفاده کردن از قابلیت های جدید فقط برای صفحه های محبوب و متعلق به افراد شناخته شده امکان پذیر است.

هدف از معرفی نوع جدید حساب Creator Account

یک سخنگوی این شرکت در گفت و گو با Hollywood Reporter اعلام کرد اینستاگرام در تلاش است بستر خود را تبدیل به بهترین محل برای گرد هم آوردن جوامع مجازی کند.به همین ترتیب افراد مشهور و شناخته شده بیش تری از اینستاگرام به منظور پلتفرمی برای ایجاد جامعه مجازی طرفداران خود استفاده خواهند کرد.یک دیگر از اهداف معرفی حساب Creator Account، کمک به تبدیل اینستاگرام به بهترین پلتفرم به منظور ایجاد برند های شخصی است.

معرفی ابزار های حرفه ای بیش تر تحت حساب Creator Account اینستاگرام

از نظر کاربرد، حساب Creator Account با حساب بیزینسی که از مدت ها قبل امکان ساخت آنها فراهم شده است، تفاوت اساسی ندارد.در اینجا نیز می توان به یک آمار کلی درباره تعداد فالوور های جدید، تعداد افراد خارج شده از لیست فالوور ها، میزان بازدید پست ها و دیگر موارد دست پیدا کرد.

یکی از مزایای حساب Creator Account فراهم شدن قابلیت مشاهده تغییرات روزانه و هفتگی در تعداد دنبال کنندگان است.به این ترتیب مدیر صفحه قادر خواهد بود به طور دقیق تر، دلایل افزایش محبوبیت و یا ریزش فالوور های خود را ارزیابی کند.

در بخش دایرکت نیز ابزار هایی برای کاربران ذارای حساب Creator Account در نظر گرفته شده است.در اینجا فیلتری برای جداسازی پیام های فرستاده شده از سوی صفحه های مورد نظر وجود دارد.به این ترتیب مجبور نخواهید بود با صرف زمان زیاد، لا به لای پیام های طرفداران و یا اسپم ها، به دنبال متن های مهم ارسال شده از طرف دیگر صفحه های شناخته شده (همچون درخواست های تبلیغات) بگردید.بر اساس گفته های اینستاگرام، این قابلیت های جدید توسط گروهی خاص و محدود از کاربران در حال تست شدن بوده و در زمانی نامشخص طی سال 2019، به صورت عمومی منتشر خواهند شد.

 

منبع : phonearena

مدیر وب سایت تکنونیوز؛ مهندس نرم افزار؛ علاقه مند و فعالیت در زمینه های تکنولوژی و برنامه نویسی

آگهی
برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب ویژه